18 d’abril del 2010

UN VIAJE AL MAR MUERTO- CRÒNICA.


El passat diumenge com ja havia publicat en la primera entrada La Oreja de Van Gogh va estrenar la pel·lícula Un viage al Mar Muerto i jo personament vaig estar present.
La pel·lícula tractava sobre diferents nens que la seva pasió és la música i que malgrat que viuen en un país en guerra el seu somni continua sent triunfar en el món de la música.

El significat de la pel·lícula (segons jo) és que la música uneix a les diferents cultures i que si tens un somni has de lluitar per aconseguir-lo.
Personalment em va agradar molt el documental (perquè crec que més que una pel´·lícula era un documental).

Com que era l'estrena oficial a Barcelona els 5 membres de LOVG van estar presents.
Van presenar el documental i es van deixar fer algunes fotografies (sense fans). Tots ens pensaven que després de el documental tornarien però no va ser així. Tot i així va ser una experiencia que m'agradaria repetir.

(A l'imatge és veu el Xavi i el Pablo)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada